Privacy statement  

Het vertrouwen dat wij zorgvuldig omgaan met jouw persoonsgegevens willen we elke dag weer waarmaken. We werken met goed beveiligde informatiesystemen en heldere privacy statements. Wanneer nodig passen we deze aan. Zoals nu, met de invoering van de Algemene Verordening Gegevensverwerking (AVG). Lees hier hoe wij omgaan met jouw persoonsgegevens. 

  • Wie zijn we
  • Van wie verzamelen wij persoonsgegevens
  • Wanneer verzamelen wij jouw persoonsgegevens
  • Met wie kunnen wij jouw persoonsgegevens delen
  • Je rechten
  • Vragen, opmerkingen, klachten of (vermoeden) datalek
  • Beveiliging
  • Wijzigingen
  • Meer informatie

pastedGraphic.png pastedGraphic_1.png pastedGraphic_2.png pastedGraphic_3.png pastedGraphic_4.png pastedGraphic_5.png pastedGraphic_6.png pastedGraphic_7.png 

Wie zijn we 

Wij zijn Steffens & Partners b.v. 

Steffens & Partners is gevestigd te Bussum, Franse Kampweg 6, 1406NW en is verantwoordelijk voor de verwerkingen van jouw persoonsgegevens (Verwerkingsverantwoordelijke in de zin van de AVG). 

Van wie verzamelen wij persoonsgegevens 

Wij verzamelen persoonsgegevens van: 

  1. Bezoekers en gebruikers van de website van Steffens & Partners. 
  2. Sollicitanten, (potentiële) professionals of adviseurs, zzp-ers, deelnemers van klanten of andere personen. 
  3. Van Zakelijke relaties 

Lees hier voor meer informatie over welke persoonsgegevens we verwerken, waarom, aan wie we informatie verstrekken en hoe lang we jouw informatie bewaren. 

Bezoekers en gebruikers van de website van Steffens & Partners. 

Als je onze website bezoekt, verzamelen we informatie gerelateerd aan het type apparaat, browser en hoe je onze website gebruikt. Deze informatie helpt ons om de website te verbeteren, voor jouw gebruiksgemak en om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. 

De informatie verwerken we:

  • met jouw toestemming;
  • om de overeenkomst en/of gebruikersvoorwaarden die we met je zijn
    overeengekomen goed uit te kunnen voeren. 

Wanneer verwerken we je persoonsgegevens

we verwerken je persoonsgegevens als:

  • je jouw gegevens invult of achterlaat op onze website;
  • je een account aanmaakt op de website;
  • je je inschrijft bij ons; of
  • je op andere wijze aanmeldt of wordt aangemeld om gebruik te maken van onze dienstverlening of om jou een dienst te verlenen. 

en wanneer wij deze gegevens niet direct van jou hebben gekregen; 

  • van social media, enkel indien wij een gerechtvaardigde reden hebben om te veronderstellen dat je geïnteresseerd zou zijn in werk. In dat geval zullen we je benaderen of je interesse hebt om je bij ons in te schrijven of op een andere manier gebruik wilt maken van onze dienstverlening. Heb je geen interesse dan kunnen wij relevante gegevens van je verwerken om rekening te houden met jouw wens niet door ons benaderd te worden;
  • indien wij persoonlijke informatie ontvangen van door jou opgegeven referentie contactpersonen;
  • als klanten waar je bent aangeboden of waar je werkt of gewerkt hebt, persoonlijke informatie over jou met ons delen of een klant jou aanmeldt voor onze dienstverlening; indien dit onderdeel uitmaakt van of voortvloeit uit onze overeenkomst.

Wij verzamelen persoonsgegevens van jou, om; 

 

  • te kunnen reageren op vragen, tips, feedback, sollicitaties of verzoeken indien je daarvoor gegevens hebt achtergelaten; 
  • informatie te kunnen verstrekken over onze dienstverlening en overige activiteiten en deze beter te kunnen afstemmen op jouw wensen en kwaliteiten;
  • je te benaderen voor aanbiedingen, events en andere informatie die voor jou interessant kan zijn;
  • om je emails te kunnen sturen zoals nieuwsbrieven of vacature-alerts, indien je je daarvoor hebt aangemeld (opt-in);
  • jouw feedback of klachten te verwerken of daarop te reageren om onze dienstverlening en middelen te kunnen verbeteren of je beter van dienst te kunnen zijn.

Hoe lang bewaren wij jouw persoonsgegevens? 

Wij bewaren jouw gegevens om te kunnen voldoen aan het doel waarvoor het verzameld is. De vereiste bewaartermijn bepalen we aan de hand van wet- en regelgeving en eventuele claimrisico’s waarbij het uitgangspunt is dat wij de gegevens niet langer bewaren dan noodzakelijk. Zie ook onze cookieverklaring. 

Sollicitanten, (potentiële) professionals of adviseurs, zzp-ers, deelnemers van klanten of andere personen. 

Wij verzamelen en verwerken je gegevens voor de uitvoering van onze dienstverlening, waaronder bemiddeling, detachering, payroll, werving & selectie, persoonlijke ontwikkeling en inzetbaarheid, re-integratie, loopbaanbegeleiding en outplacement, advies, onderzoek, 

De informatie verwerken we: 

  • om de overeenkomst die we met je zijn overeengekomen goed uit te kunnen voeren; 
  • om te voldoen aan een wettelijke verplichting; 
  • op grond van een gerechtvaardigd belang dat in overeenstemming is met of
    voortvloeit uit de aangegeven doelen (waarom verwerken we persoonsgegevens), dit doen we op grond van een zorgvuldige beoordeling en belangenafweging; 
  • in beperkte gevallen: met jouw toestemming, daar waar dit mogelijk is en je deze toestemming in vrijheid kan geven. (Indien je jonger bent dan 16 jaar hebben wij de toestemming nodig van je ouders (of de persoon die de ouderlijke verantwoordelijkheid draagt). 

Lees hier voor meer informatie over welke persoonsgegevens we verwerken, waarom, aan wie we informatie verstrekken, wat je rechten zijn en hoe lang we je informatie bewaren. 

Welke persoonsgegevens verzamelen wij van jou 

We verwerken de persoonsgegevens die noodzakelijk zijn voor onze dienstverlening; een deel van deze gegevens is verplicht om gebruik te kunnen maken van onze dienstverlening. Zonder deze gegevens kunnen we onze dienstverlening niet uitvoeren. Aanvullende gegevens kunnen wenselijk zijn om de dienstverlening beter te kunnen afstemmen op jouw wensen, kwaliteiten of beschikbaarheid of om te voldoen aan meer specifieke vragen of verplichtingen ten aanzien van de functie en/of vanuit opdrachtgevers. Wij vragen je ons enkel informatie te verstrekken die juist en relevant is. 

We kunnen ook (contact)gegevens van je verzamelen indien je deze hebt geplaatst op publieke middelen enkel indien wij een gerechtvaardigde reden hebben om te veronderstellen dat je geïnteresseerd zou zijn in werk of onze dienstverlening. In dat geval zullen we je benaderen of je interesse hebt om je bij ons in te schrijven conform onze voorwaarden en met inachtneming van dit Privacystatement. Je bent zelf verantwoordelijk voor persoonlijke gegevens die beschikbaar zijn van jou op/via het internet. Tip: check dit regelmatig en indien je niet wil dat informatie beschikbaar is voor derden, scherm dit dan goed af. 

Meer specifiek gaat het om – onder andere – de volgende (documenten met) persoonsgegevens: 

Bij inschrijving; 

  • NAW gegevens, e-mailadres en andere contactgegevens
  • geboortegegevens, leeftijd, geslacht;
  • curriculum vitae (CV), informatie over opleiding, stages en werkervaring;
  • gegevens over trainingen en opleidingen en/of testen die je zelf of via ons
    hebt gevolgd of gedaan;
  • gegevens over beschikbaarheid en verlof; 
  • andere gegevens die van belang (kunnen) zijn in het kader van de
    beoordeling van de geschiktheid van jou als kandidaat, bijvoorbeeld
    referenties en getuigschriften; 
  • pasfoto en video (introductie) – op vrijwillige basis. 

Het ID-bewijs mag bij de werving en selectie worden opgeslagen en gecontroleerd om na te gaan of je mag werken in Nederland. Ga je niet binnen vier weken voor ons aan de slag, dan wordt het ID-bewijs verwijderd. 

Wij zetten ons in voor een inclusieve arbeidsmarkt, waar iedereen die kan, mee mag doen. Gegevens zoals jouw geslacht vragen we op om met je te communiceren, gegevens over leeftijd om je in onze systemen te identificeren en om te bepalen of wij bepaalde verplichtingen hebben (zoals met betrekking tot het loon en of we toestemming nodig hebben van ouders of voogd). 

Op het moment dat je voor Steffens & Partners kunt gaan werken/werkt/hebt gewerkt 

  • nationaliteit, BSN-nummer, ID bewijs, werkvergunning;
  • overige gegevens die gerelateerd zijn aan de personeels-, salaris- en
    verzuimregistratie;
  • daarnaast verwerken wij soms ten behoeve van bepaalde functies gegevens
    in het kader van een pre-employment screening gegevens noodzakelijk in het kader van de beperking van
    de inlenersaansprakelijkheid (zoals NAW, geboortedatum, BSN, soort ID- bewijs, nummer en geldigheidsduur, indien aanwezig: verblijfsvergunning, A1-verklaring, tewerkstellingsvergunning) 

Steffens & Partners verwerkt uitsluitend bijzondere persoonsgegevens als bedoeld in de AVG vast als dat nodig is om aan haar wettelijke verplichtingen te voldoen, of indien dit anders toegelaten is bij of krachtens de wet. Steffens & Partners verwerkt evenmin persoonsgegvens betreffende strafrechtelijke veroordelingen en strafbare feiten, tenzij de wet dit toelaat, dan wel verplicht stelt. 

Waarom verzamelen wij jouw persoonsgegevens 

Wij verzamelen en verwerken jouw gegevens voor de uitvoering van onze dienstverlening, waaronder bemiddeling, detachering, payroll, werving & selectie, persoonlijke ontwikkeling en inzetbaarheid, loopbaanbegeleiding, coaching en outplacement, planning, personeels- en salarisadministratie. 

Meer specifiek worden jouw persoonsgegevens verwerkt Om:

  • (correct en duidelijk) met je te communiceren;
  • je aanbiedingen te kunnen doen en/of informatie te kunnen verstrekken over
    de dienstverlening en overige activiteiten en deze beter te kunnen afstemmen op jouw wensen en kwaliteiten, dit gebeurt door onze medewerkers en deels geautomatiseerd (bijvoorbeeld bij een vacature-alert);
  • je te benaderen voor commerciële aanbiedingen, nieuwsbrieven, events en promotie-acties die voor jou interessant kunnen zijn, uitsluitend indien je je daarvoor hebt aangemeld (opt-in);
  • jouw feedback of klachten te verwerken of daarop te reageren om onze dienstverlening en middelen te kunnen verbeteren of je beter van dienst te kunnen zijn;
  • onze dienstverlening te verbeteren; indien we voor trainingsdoeleinden bijvoorbeeld gesprekken opnemen, zullen we je daar van tevoren over informeren;
  • jouw geschiktheid en beschikbaarheid te kunnen beoordelen in verband met bemiddeling naar vast of tijdelijk werk dan wel een opdracht, waarbij ook gebruik gemaakt kan worden van testresultaten, referentiechecks, social media (enkel indien dit voor de functie echt relevant is en bij de vacaturetekst is aangegeven);
  • inzicht te krijgen in bedrijven waar of via wie je mogelijk ingezet kunt worden of hoe we je kunnen ondersteunen of adviseren bij het zoeken naar werk;
  • je voor te stellen bij onze opdrachtgevers, dit kan ook door middel van geluid-en/of beeldmateriaal, in geval van video’s of foto’s: uitsluitend indien je deze op vrijwillige basis aan ons hebt of zijn verstrekt;
  • je zo goed mogelijk, volgens jouw wensen en beschikbaarheid en de mogelijkheden bij onze opdrachtgever, in te plannen;
  • een werknemers- of personeels-/bemiddelingsrelatie met je aan te gaan en te onderhouden en hiervoor de relevante administratie uit te voeren;
  • onze re-integratieverplichtingen na te komen en te voldoen aan (het vanuit de overheid opgelegde doeleinden) om personen met een grote(re) afstand tot de arbeidsmarkt aan het werk te helpen;
  • een opdracht bij de opdrachtgever te kunnen vastleggen in een overeenkomst met de opdrachtgever en de overeenkomst met de opdrachtgever te onderhouden en na te komen;
  • ten behoeve van bepaalde functies gegevens te verwerken in het kader van een pre-employment screening.
  • jouw persoonlijke ontwikkeling en inzetbaarheid te bevorderen, waaronder door training, opleiding en testen;
  • jouw loopbaan te begeleiden en je te helpen bij outplacement;
  • voor management doeleinden waaronder; managementinformatie, het
    verzorgen van interne controles en bedrijfsveiligheid en het uitoefenen van
    audits en accountantscontrole;
  • kwaliteitsdoeleinden zoals certificering;
  • aanspraak te kunnen maken op subsidies, premiekortingen,
    loonkostenvoordeel e.d.;
  • als we een werknemers- of personeels-/bemiddelingsrelatie met je zijn
    aangegaan, voor naleving van wet- en regelgeving, waaronder maar niet beperkt tot identificatie, arbeidswetgeving, fiscale- en sociale zekerheidswetgeving, pensioen, bestrijding van fraude en nationale en internationale sanctiewetgeving. 

Hoe lang bewaren wij jouw persoonsgegevens 

De bewaartermijnen die wij hanteren, zijn afhankelijk van de toepasselijke wettelijke bewaartermijnen, eventuele claimrisico’s of andere verplichtingen waarbij uitgangspunt is dat jouw persoonsgegevens niet langer worden bewaard dan daarvoor noodzakelijk. Voor bovenstaande doelen en doelgroep is dit over het algemeen een periode van twee, vijf of zeven jaar. 

Dat betekent: 

(Indien je (nog) niet voor Steffens & Partners hebt gewerkt) 

Jouw bemiddelingsgegevens (CV, werkervaring, opleiding, testresultaten e.d.) zijn beschikbaar tot twee jaar na het laatste contact indien je niet voor Steffens & Partners hebt gewerkt. Je krijgt zowel een jaar na het laatste contact als twee jaar na het laatste contact een bericht van ons dat je bij ons staat ingeschreven. 

Indien je niet meer bemiddeld wilt worden, kun je dit doorgeven aan jouw contactpersoon die er dan voor zorgt dat jouw gegevens verwijderd worden. 

Indien je voor Steffens & Partners werkt/hebt gewerkt 

Jouw persoonsgegevens zijn beschikbaar tot twee jaar na einde dienstverband. 

Bepaalde persoonsgegevens zijn ten behoeve van bijvoorbeeld claims, audits en fiscale verplichtingen langer beschikbaar voor Steffens & Partners. 

Indien je niet meer bemiddeld wilt worden, dan kun je dit aangeven bij jouw contactpersoon.Je wordt in dat geval niet meer benaderd en bemiddeld door Steffens & Partners. 

Met wie kunnen wij jouw persoonsgegevens delen 

Steffens & Partners kan je persoonsgegevens doorgeven aan de volgende (categorieën) van ontvangers; 

  • onderaannemers (zoals gegevensverwerkers) die namens Steffens & Partners diensten verlenen of opdrachten uitvoeren. Deze ontvangers hebben alleen toegang tot de gegevens die zij nodig hebben om hun taken uit te voeren en zijn gebonden aan contractuele verplichtingen;
  • derden, zoals dienstverleners die functies in onze opdracht uitvoeren (waaronder test-,opleidings-, en/of exameninstituten, externe consultants, partijen die klanttevredenheidsmetingen doen o.a. ten behoeve van keurmerken en certificeringen, zakenpartners en professionele adviseurs als advocaten, auditors, technische ondersteuningsfuncties en IT-consultants die onze systemen ontwikkelen en testen); 
  • opdrachtgevers waar we jou voor kunnen stellen of waar je via ons aan het werk gaat of bent of die ons vragen onze dienstverlening in te zetten voor jouw loopbaanbegeleiding, coaching, bemiddeling of outplacement; 
  • individuen en organisaties die informatie over bijvoorbeeld jouw referentie hebben of geschiktheid (zoals diploma’s) of die wij, op jouw verzoek, gegevens verstrekken of die ons, op jouw verzoek, informatie verstrekken, zoals huidige, voormalige of beoogde werkgevers, opleiders, exameninstituten en uitzendbureaus; 
  • derden aan wie wij gegevens, met jouw uitdrukkelijke toestemming, verstrekken of op jouw verzoek gegevens delen in verband met dataportabiliteit; 
  • pensioenfonds, indien van toepassing;
  • overheidsinstanties en andere instanties (zoals subsidie-aanvragers) indien
    wij van mening zijn dat we daartoe verplicht of gerechtigd zijn. 

En in alle overige gevallen waarin wij hiertoe kunnen worden verplicht, bijvoorbeeld door een gerechtelijk bevel of een gerechtelijk vonnis. 

Zakelijke relaties 

We verwerken persoonsgegevens van personen die werkzaam zijn voor ondernemingen waarmee wij zaken doen (1) voor het doen van aanbiedingen voor en/of verstrekken van informatie over de dienstverlening en overige activiteiten, (2) om een zakelijke relatie te onderhouden en (3) een opdrachtovereenkomst te sluiten en te onderhouden. 

De informatie verwerken we: 

  • om de overeenkomst die we met je zijn overeengekomen goed uit te kunnen voeren; 
  • om te voldoen aan een wettelijke verplichting; 
  • op grond van een gerechtvaardigd belang dat in overeenstemming is met of
    voortvloeit uit de aangegeven doelen (waarom verwerken we persoonsgegevens) dit doen we op grond van een zorgvuldige beoordeling en belangenafweging; 
  • op grond van jouw toestemming. 

Wanneer verwerken wij jouw persoonsgegevens 

We verwerken persoonsgegevens van personen die werkzaam zijn voor ondernemingen waarmee wij zaken doen (1) voor het doen van aanbiedingen voor en/of verstrekken van informatie over de dienstverlening en overige activiteiten en (2) een zakelijke relatie te onderhouden en (3) een opdrachtovereenkomst te sluiten en te onderhouden. 

Welke persoonsgegevens verzamelen wij van jou 

  • naam en contactgegevens;
  • functie;
  • gegevens van het bedrijf waarvoor je werkt of vertegenwoordigt;
  • gegevens om een goede relatie met je kunnen onderhouden;
  • gegevens ten behoeve van evenementen en bijeenkomsten.

Waarom verzamelen wij jouw persoonsgegevens 

wij verzamelen jouw gegevens om; 

  • de overeenkomst met je te kunnen vastleggen, onderhouden en na te komen;
  • met je te kunnen communiceren;
  • een goede zakelijke relatie met je te onderhouden, om; 

o je aanbiedingen te kunnen doen, relatiegeschenken te verstrekken en/of 

informatie te kunnen verstrekken over de dienstverlening en overige 

activiteiten;

o je te benaderen voor commerciële aanbiedingen, nieuwsbrieven, events en promotie-acties die voor je interessant kunnen zijn, uitsluitend indien je je 

hiervoor hebt aangemeld (opt-in). 

  • om te kunnen factureren;
  • om de kredietwaardigheid te kunnen bepalen;
  • om je en/of jouw collega’s toegang te verstrekken tot de portal en het
    accountbeheer in te regelen; 
  • voor rapportagedoeleinden (bijvoorbeeld om de juiste persoon de juiste
    rapportage te verstrekken); 
  • je aanbiedingen te kunnen doen en/of informatie te kunnen verstrekken over
    de dienstverlening en overige activiteiten;
  • je te benaderen voor commerciële aanbiedingen, nieuwsbrieven, events en
    promotie-acties die voor jou interessant kunnen zijn, uitsluitend indien je je
    hiervoor hebt aangemeld (opt-in);
  • jouw feedback of klachten te verwerken of daarop te reageren om onze
    dienstverlening en middelen te kunnen verbeteren of je beter van dienst te
    kunnen zijn;
  • onze dienstverlening te verbeteren. 

Hoe lang bewaren wij jouw persoonsgegevens 

De bewaartermijnen die wij hanteren, zijn afhankelijk van de relevantie van de gegevens voor het onderhouden van of vastleggen van onze relatie en de overige hierboven genoemde doelen, toepasselijke wettelijke bewaartermijnen, eventuele claimrisico’s of andere verplichtingen waarbij uitgangspunt is dat jouw persoonsgegevens niet langer worden bewaard dan daarvoor noodzakelijk. 

Je rechten

Je hebt het recht om een verzoek in te dienen voor:

  • inzage in de persoonsgegevens die wij van jou verwerken;
  • rectificatie van je persoonsgegevens;
  • verwijdering van je persoonsgegevens of beperking van verwerking: in
    bepaalde omstandigheden, tenzij wij een goede reden, zoals een wettelijke verplichting, hebben om de persoonsgegevens te blijven verwerken of niet te verwijderen;
  • beperking van of een bezwaar over de verwerking van de persoonsgegevens; 
  • overdracht van je gegevens. 

In geval van jouw verzoek, ter bescherming van de persoonsgegevens, zullen wij jouw identiteit moeten kunnen vaststellen. 

Wij maken geen gebruik van geautomatiseerde besluitvorming dat enkel gebaseerd is op geautomatiseerde verwerking met inbegrip van profilering. 

Vragen, opmerkingen, klachten of (vermoeden) datalek 

Heb je vragen dan kun je contact opnemen met (jouw contactpersoon bij) Steffens & Partners.

Indien je klachten hebt dan horen we dat graag, zodat we je verder kunnen helpen en, zo nodig, onze dienstverlening/werkprocessen kunnen aanpassen/verbeteren. 

Heb je vragen, opmerkingen of klachten over de bescherming van jouw persoonsgegevens door Steffens & Partners, dan kun je contact met ons opnemen. 

Je hebt het recht om een klacht in te dienen over de verwerking van jouw persoonsgegevens bij de Autoriteit persoonsgegevens. 

Is er sprake van een (vermoeden van) een datalek, bijvoorbeeld, vermoed je verlies of ongeautoriseerde toegang tot persoonsgegevens, laat het ons dan direct weten. 

Steffens & Partners is bereikbaar op info@steffenspartners.nl 

Beveiliging 

Steffens & Partners doet er alles aan om jouw persoonsgegevens optimaal te beschermen. Wij hebben daartoe, rekening houdend met de laatste stand van de techniek, fysieke, administratieve, organisatorische en technische maatregelen getroffen om onrechtmatig gebruik te voorkomen. Deze maatregelen worden regelmatig geëvalueerd en waar nodig geactualiseerd. 

Indien en voor zover gegevens worden verstrekt aan gegevensverwerkers die namens haar diensten verlenen of opdrachten uitvoeren, is Steffens & Partners met hen overeengekomen dat zij de persoonsgegevens eveneens optimaal beveiligen. 

Jouw persoonsgegevens kunnen worden doorgegeven of opgeslagen buiten Nederland. Steffens & Partners heeft de nodige maatregelen genomen om te verzekeren dat de doorgegeven persoonsgegevens adequaat worden beschermd. Jouw persoonsgegevens kunnen worden verstuurd naar een of meerdere landen binnen of buiten de Europese Unie en daar worden verwerkt. Wij zullen jouw persoonsgegevens alleen naar landen buiten de EU doorgeven waarvan de Europese Commissie van mening is dat jij daar een afdoende mate van bescherming hebt of waar Steffens & Partners passende veiligheidsmaatregelen heeft genomen om de privacy van jouw gegevens te waarborgen. 

Je dient je ervan bewust te zijn dat je zelf verantwoordelijk bent voor de beveiliging van jouw computerapparatuur en/of telefoon en van jouw eigen internetverbinding, en dat deze nooit 100% veilig is. De verzending van persoonsgegevens via internet geschiedt dan ook op eigen risico. 

Delen van persoonsgegevens

Het delen van de persoonsgegevens geschiedt op basis van een gerechtvaardigd belang, toestemming, wettelijke verplichting en/of ter uitvoering van de overeenkomst in overeenstemming met de doelen zoals genoemd bij “Waarom verzamelen wij jouw persoonsgegevens?” 

Wijzigingen 

Steffens & Partners kan van tijd tot tijd om uiteenlopende redenen veranderingen, aanvullingen of wijzigingen aanbrengen in haar Privacystatement. Het meest actuele Privacystatement is te allen tijde in te zien op de website. We raden je aan het privacystatement regelmatig na te lezen. Deze versie is opgesteld in maart 2020. 

Meer informatie 

   

Wij verzamelen niet-identificeerbare informatie over gebruikers van de website zoals bijvoorbeeld datum en tijd van toegang, de bron vanwaar je rechtstreeks bent doorgelinkt naar onze website, het besturingssysteem dat je gebruikt, de onderdelen van de website of app die je bezoekt, de pagina’s van de website of app die je hebt bezocht, informatie over het type apparaat dat je gebruikt en het materiaal dat je opstuurt of downloadt van de website. 

Steffens & Partners maakt gebruik van cookies en webstatistieken. Dat doen we om te kijken hoe bezoekers onze website gebruiken. Deze informatie helpt ons om de site te verbeteren. Een cookie is een bestand dat op jouw computer wordt opgeslagen. Bij een vervolgbezoek op onze website kunnen deze cookies worden herkend. Je kunt hier meer over lezen in onze Cookieverklaring. 

Zodra je gegevens aan ons verstrekt, door het invullen van een formulier, doen van een sollicitatie of inschrijving waarbij je een account aanmaakt, verwerken wij die gegevens die je aan ons verstrekt. 

Wij vragen je ons enkel informatie te verstrekken die juist en relevant is.